Obveza elektroničke dostave ponude
Obavještavamo sve gospodarske subjekte i sve naručitelj u postupcima javne nabave na OBVEZU ISKLJUČIVO ELEKTRONIČKE DOSTAVE PONUDA I ZAHTJEVA ZA SUDJELOVANJE:
- od 1. siječnja 2016. u postupcima javne nabave VELIKE vrijednosti
- od 1. srpnja 2016. u postupcima javne nabave MALE vrijednosti
Elektronička dostava ponuda i zahtjeva za sudjelovanje provodi se putem Elektroničkog oglasnika javne nabave RH (poveznica na EOJN).
Odgovori na često postavljana pitanja OVDJE!
Više informacija OVDJE!
Kontakti:
1) Služba za korisnike EOJN (tehnička pitanja) Radno vrijeme: ponedjeljak – petak, od 8 do 16 sati; telefon: (01) 6652-899; e-pošta: eojn@nn.hr; formular za kontakt
2) Upite vezane iz područja primjene Zakona o javnoj nabavi možete postaviti putem obrasca ili na adresu elektroničke pošte info_javnanabava@mingo.hr.